Práce v oblasti prodeje, bez ohledu na pohlaví, dávno nepatří mezi profese, které by byly považovány za méněcenné nebo nedostatečně odměňované. V devadesátých letech byly kancelářské pozice v oblibě, protože se spojovaly s vyššími finančními ohodnoceními. Avšak tyto časy jsou dávno pryč, a dnes se více a více ocení práce lidí v prodeji, kde si svou odměnu opravdu zaslouží. Ačkoli se někdy hovoří o tom, že práce prodavačů brzy zanikne a budou nahrazeni roboty a samoobslužnými pokladnami, realita je taková, že poptávka po prodavačích a prodavačkách stále roste. Obchodní řetězce se začínají snažit tuto profesi vysoce ocenit.
Jedním z příkladů, který to dokládá, je řetězec Lidl. Tato společnost vždy dokázala, že si váží svých zaměstnanců a nabízí jim platy nad průměrem na trhu práce. Prodavačky v pražských Lidlu začínají s měsíčním platem okolo 35 tisíc korun, zatímco skladníci mají ještě vyšší výdělky. Navíc mají pravidelné automatické zvyšování platů, což je pro zaměstnance vítané. Kromě toho jim jsou poskytovány různé výhody a nadstandardní dovolená.
Pokračujte ve čtení na druhé straně..
Diskuze
0